همشهری آنلاین: رئیس شورای رقابت با اشاره به اینکه در جلسه امروز فقط به مدت ۱۰ دقیقه تمام اعضاء حضور داشتند، گفت: غیب برخی از اعضاء باعث گردید تا نتوانیم به تصمیمات نهایی در مورد موضوعات در دستور کار شورا از جمله قیمت خودرو دست پیدا کنیم.

جمشید پژویان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در رابطه با جلسه اعضاء شورای رقابت که قرار بود در آن تصمیمات نهایی برای قیمت گذاری 206 و ال 90 اتخاذ شود، اظهارداشت: در جلسه نتوانستیم به تصمیم مناسبی در مورد قیمت گذاری مابقی خودروها دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه در جلسه فقط به مدت 10 دقیقه تمام اعضاء حضور داشتند، افزود: غیب برخی از اعضاء باعث گردید تا نتوانیم به تصمیمات نهایی در مورد موضوعات در دستور کار شورا از جمله مخابرات، پالایشگاه و خودرو دست پیدا نماییم .

پژویان اضافه کرد: درخصوص خودرو اولتیماتوم شورای رقابت به خودروسازان برای ارسال اطلاعات به پایان رسیده است و در جلسه آینده کارگروه تخصصی مرکز ملی رقابت به همراه یک کارگروه جانبی شورا قیمت گذاری مابقی خودروها را تعیین نهایی خواهد نمود.

رئیس شورای رقابت با تأکید براینکه جایگاه شورای رقابت در تعیین دستور العمل قیمت گذاری خودرو قانونی و تصمیمی برای بررسی و اثبات آن نداریم ، گفت: قانون به صراحت وظایف شورای رقابت را شفاف بیان کرده و لزومی بر بازگو کردن مکرر آنها نمی‌بینم .

کد خبر 230779

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز